საზოგადოებრივი უსაფრთხოების მართვის ცენტრი 112-ის ამოცანებია:


თანამდებობრივი სარგო: 1030 ლარი;


ადგილების რაოდენობა: 15;


ფუნქციები:



მოთხოვნები:
– მინიმალური განათლება
– სრული ზოგადი განათლება


კომპიუტერული პროგრამები, ოპერაციული სისტემები: Microsoft Office Word – ცოდნის დონე  კარგი


საკონტაქტო ინფორმაცია: 
საკონკურსო კომისიის მისამართი – ქ. თბილისი, ლისის ქუჩა N1ა
საკონტაქტო ტელეფონი: 032 241 96 92;
საკონტაქტო პირი – სალომე კირვალიძე


დამატებითი მოთხოვნები / უნარები:


პიროვნული თვისებები:



დამატებითი ინფორმაცია:

*კანდიდატთა საყურადღებოდ!

ოპერატორთა შერჩევა ხორციელდება სარეზერვო ბაზისთვის. დოკუმენტაციის არასრულყოფილად წარმოდგენის შემთხვევაში კანდიდატი მოიხსნება შერჩევიდან.

კანდიდატმა შესაბამის გრაფაში სავალდებულოა ატვირთოს:
სამოტივაციო წერილი ქართულ ენაზე, აპლიკანტი უნდა პასუხობდეს 2 ძირითად კითხვას:
– აღწერეთ, რატომ გსურთ ამ პოზიციაზე მუშაობა;
– აღწერეთ, თქვენი პიროვნული თვისებები და/ან პროფესიული უნარ-ჩვევები, რომლებიც თქვენი აზრით, დაგეხმარებათ სსიპ – საზოგადოებრივი უსაფრთხოების მართვის ცენტრი ,,112″-ის ოპერატორად მუშაობაში;

განათლების დამადასტურებელი დოკუმენტის ასლი;

უცხო ენის ცოდნის დამადასტურებელი დოკუმენტი (ასეთის არსებობის შემთხვევაში).


შერჩევის ეტაპები:
– განაცხადების გადარჩევა;
– ტესტირება;
– გასაუბრება;
– სპეციალური კურსი (ოპერატორის სამუშაო სპეციფიკისთვის აუცილებელი პროგრამული უზრუნველყოფის, ცოდნის და უნარების შემსწავლელი კურსი, რომელიც შედგება პროგრამული, თეორიული, პრაქტიკული და საგამოცდო კომპონენტებისგან).


სამუშაო ადგილი: თბილისი/რუსთავი

– შერჩევის ბოლო ეტაპია – სპეციალური კურსი, რომელიც წარმატებით გავლილად ჩაითვლება, თუ კანდიდატი დააგროვებს სპეციალური კურსის ფარგლებში გათვალისწინებული გამოცდების ქულათა მაქსიმუმის არანაკლებ 60%-ს. სპეციალურ კურსს გაივლიან მხოლოდ ის კანდიდატები, რომლებიც წარმატებით გადალახავენ შერჩევის წინა ეტაპებს (ტესტირება, გასაუბრება);

– სპეციალური კურსის ხანგრძლივობა არის 284 საათი, რომელიც შედგება თეორიული და პრაქტიკული სწავლებისგან;

– შერჩევის ეტაპების წარმატებით გავლის შემდეგ, კანდიდატები ჩაირიცხებიან სარეზერვო ბაზაში, ხოლო ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში დასაქმება შეიძლება განხორციელდეს „საქართველოს შინაგან საქმეთა სამინისტროში სამსახურის გავლის წესის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს შინაგან საქმეთა მინისტრის 2013 წლის 31 დეკემბრის №995 ბრძანებისა და სამსახურის გავლის მომწესრიგებელი სხვა სამართლებრივი აქტების შესაბამისად;

– კანდიდატებს ყოველი ეტაპის დასრულების შემდეგ შედეგებისა და სხვა დამატებითი ინფორმაციის შესახებ ეცნობებათ მხოლოდ ელექტრონული ფოსტის მეშვეობით.

ჩვენთან დასაქმების შემთხვევაში სსიპ – საზოგადოებრივი უსაფრთხოების მართვის ცენტრი „112“ გთავაზობთ:


დამატებითი ინფორმაცია ორგანიზაციის შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ ოფიციალურ ვებ-გვერდზე www.112.gov.ge


გადაწყვეტილების მიღების ფორმა და ვადა:
–კანდიდატთა შერჩევის პროცესი სრულდება განცხადების წარდგენის ვადის დასრულებიდან არაუგვიანეს 4 თვის ვადაში.


რეზიუმეების მიღება ხდება მხოლოდ www.hr.gov.ge – ის მეშვეობით ბმულზე