საზოგადოებრივი უსაფრთხოების მართვის ცენტრი 112-ის ამოცანებია:
- გადაუდებელი დახმარების ოპერატიული და ეფექტიანი მართვის მიზნით საგანგებო სიტუაციებსა და საქართველოს კანონმდებლობით განსაზღვრულ სხვა შემთხვევებში ერთიანი სატელეფონო ნომრის − „112“-ის საშუალებით შეტყობინებების მიღება;
- უფლებამოსილ სუბიექტებთან ერთად საგანგებო სიტუაციებისა და გადაუდებელი დახმარების გაწევის აუცილებლობის სხვა შემთხვევების ოპერატიული და ეფექტიანი მართვა და ამ მიზნით აღნიშნულ სუბიექტებთან კოორდინირებული საქმიანობის უზრუნველყოფა;
- ვიდეოანალიტიკური პროგრამების გამოყენებით 24-საათიანი უწყვეტი ვიდეომეთვალყურეობის განხორციელება ქვეყნის მთელ ტერიტორიაზე დანაშაულის ჩადენის, დანაშაულის მცდელობის ფაქტისა და სამართალდარღვევის დაფიქსირებისა და შესაბამისი რეაგირების მიზნით;
- საქართველოს კანონმდებლობით გათვალისწინებულ შემთხვევაში და წესით ელექტრონული ზედამხედველობის უზრუნველყოფა;
- საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით კერძო დაცვითი საქმიანობის ლიცენზიის გაცემა და მისი კონტროლი.
თანამდებობრივი სარგო: 1030 ლარი;
ადგილების რაოდენობა: 15;
ფუნქციები:
- საზოგადოებრივი უსაფრთხოების მართვის ცენტრი 112 -თან დაკავშირების სხვადასხვა არხით შეტყობინების მიღება, შესაბამის კომპიუტერულ პროგრამაში დამუშავება და გადაცემა;
- შემთხვევის სპეციფიკის განსაზღვრა და გასაწევი დახმარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღება;
- წინასწარ განსაზღვრული გრაფიკის შესაბამისად ცვლაში მუშაობა;
- სამსახურებრივი უფლებამოსილების ფარგლებში, საჭიროების შემთხვევაში სხვა დავალებების შესრულება.
მოთხოვნები:
– მინიმალური განათლება
– სრული ზოგადი განათლება
კომპიუტერული პროგრამები, ოპერაციული სისტემები: Microsoft Office Word – ცოდნის დონე კარგი
საკონტაქტო ინფორმაცია:
საკონკურსო კომისიის მისამართი – ქ. თბილისი, ლისის ქუჩა N1ა
საკონტაქტო ტელეფონი: 032 241 96 92;
საკონტაქტო პირი – სალომე კირვალიძე
დამატებითი მოთხოვნები / უნარები:
- გამართული მეტყველება;
- სწრაფი ბეჭდვა;
- ეფექტური კომუნიკაცია;
- გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღება;
- სწრაფი რეაგირება;
- სტრესულ სიტუაციასა და დატვირთულ რეჟიმში მუშაობა;
- ლოგიკური აზროვნება;
- გუნდური მუშაობა.
პიროვნული თვისებები:
- გადაუდებელ სიტუაციაში მყოფი ადამიანის დახმარებისთვის მზაობა;
- მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
- პუნქტუალურობა;
- ორგანიზებულობა.
- კანდიდატი სავალდებულოა ფლობდეს რომელიმე უცხო ენას: ინგლისური, რუსული (კანდიდატის მხრიდან უცხო ენის ცოდნის დაფიქსირების შემთხვევაში, ტესტირებისა და გასაუბრების ეტაპზე მოხდება ენის ცოდნის გადამოწმება).
დამატებითი ინფორმაცია:
*კანდიდატთა საყურადღებოდ!
ოპერატორთა შერჩევა ხორციელდება სარეზერვო ბაზისთვის. დოკუმენტაციის არასრულყოფილად წარმოდგენის შემთხვევაში კანდიდატი მოიხსნება შერჩევიდან.
კანდიდატმა შესაბამის გრაფაში სავალდებულოა ატვირთოს:
სამოტივაციო წერილი ქართულ ენაზე, აპლიკანტი უნდა პასუხობდეს 2 ძირითად კითხვას:
– აღწერეთ, რატომ გსურთ ამ პოზიციაზე მუშაობა;
– აღწერეთ, თქვენი პიროვნული თვისებები და/ან პროფესიული უნარ-ჩვევები, რომლებიც თქვენი აზრით, დაგეხმარებათ სსიპ – საზოგადოებრივი უსაფრთხოების მართვის ცენტრი ,,112″-ის ოპერატორად მუშაობაში;
განათლების დამადასტურებელი დოკუმენტის ასლი;
უცხო ენის ცოდნის დამადასტურებელი დოკუმენტი (ასეთის არსებობის შემთხვევაში).
შერჩევის ეტაპები:
– განაცხადების გადარჩევა;
– ტესტირება;
– გასაუბრება;
– სპეციალური კურსი (ოპერატორის სამუშაო სპეციფიკისთვის აუცილებელი პროგრამული უზრუნველყოფის, ცოდნის და უნარების შემსწავლელი კურსი, რომელიც შედგება პროგრამული, თეორიული, პრაქტიკული და საგამოცდო კომპონენტებისგან).
სამუშაო ადგილი: თბილისი/რუსთავი
– შერჩევის ბოლო ეტაპია – სპეციალური კურსი, რომელიც წარმატებით გავლილად ჩაითვლება, თუ კანდიდატი დააგროვებს სპეციალური კურსის ფარგლებში გათვალისწინებული გამოცდების ქულათა მაქსიმუმის არანაკლებ 60%-ს. სპეციალურ კურსს გაივლიან მხოლოდ ის კანდიდატები, რომლებიც წარმატებით გადალახავენ შერჩევის წინა ეტაპებს (ტესტირება, გასაუბრება);
– სპეციალური კურსის ხანგრძლივობა არის 284 საათი, რომელიც შედგება თეორიული და პრაქტიკული სწავლებისგან;
– შერჩევის ეტაპების წარმატებით გავლის შემდეგ, კანდიდატები ჩაირიცხებიან სარეზერვო ბაზაში, ხოლო ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში დასაქმება შეიძლება განხორციელდეს „საქართველოს შინაგან საქმეთა სამინისტროში სამსახურის გავლის წესის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს შინაგან საქმეთა მინისტრის 2013 წლის 31 დეკემბრის №995 ბრძანებისა და სამსახურის გავლის მომწესრიგებელი სხვა სამართლებრივი აქტების შესაბამისად;
– კანდიდატებს ყოველი ეტაპის დასრულების შემდეგ შედეგებისა და სხვა დამატებითი ინფორმაციის შესახებ ეცნობებათ მხოლოდ ელექტრონული ფოსტის მეშვეობით.
ჩვენთან დასაქმების შემთხვევაში სსიპ – საზოგადოებრივი უსაფრთხოების მართვის ცენტრი „112“ გთავაზობთ:
- პროფესიული ზრდისა და შეფასების სისტემის საფუძველზე კარიერული განვითარების საშუალებას;
- თანამედროვე და კომფორტულ სამუშაო გარემოს;
- შშმ პირებისთვის ადაპტირებულ სამუშაო გარემოს;
- ჯანმრთელობის დაზღვევას;
- კორპორატიული ტელეფონის ნომერს;
- ტრანსპორტით უზრუნველყოფას.
დამატებითი ინფორმაცია ორგანიზაციის შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ ოფიციალურ ვებ-გვერდზე www.112.gov.ge
გადაწყვეტილების მიღების ფორმა და ვადა:
–კანდიდატთა შერჩევის პროცესი სრულდება განცხადების წარდგენის ვადის დასრულებიდან არაუგვიანეს 4 თვის ვადაში.
რეზიუმეების მიღება ხდება მხოლოდ www.hr.gov.ge – ის მეშვეობით ბმულზე