ორგანიზაციის შესახებ: 

საზოგადოებრივი უსაფრთხოების მართვის ცენტრი „112“-ის ამოცანებია:



განცხადების ბოლო ვადა: 09.09.2021


თანამდებობრივი სარგო: 2500 ლარი


ადგილების რაოდენობა: 1



ფუნქციები:

ა) პროექტების სრული ციკლის მართვა (დაგეგმვა, განხორციელება, ბიუჯეტირება, კორდინაცია, პროცესის მართვა და მონიტორინგი);

ბ) ადგილობრივ, საერთაშორისო  და დონორ ორგანიზაციებთან პროექტებით დაინტერესებულ მხარეებთან თანამშრომლობა და კომუნიკაციის უზრუნველყოფა;

გ) საზოგადოებრივი უსაფრთხოების მართვის ცენტრი ,,112″-ში არსებული საჭიროებების იდენტიფიცირება, საერთაშორისო გამოცდილებების შესწავლა და ახალი პროექტების ინიცირება;

დ) ანგარიშების მომზადება და საპროექტო განაცხადების შედგენა;

ე) რელევანტური დოკუმენტაციის თარგმნა ქართულიდან ინგლისურ ენაზე და პირიქით;


მოთხოვნები:

მინიმალური განათლება: ბაკალავრი;

სამუშაო გამოცდილება: 5 წელი, პროექტების მართვის პოზიციაზე მუშაობის 2 წლიანი გამოცდილება.

ინგლისური ენის ცოდნა – C1 დონეზე.

კომპიუტერული პროგრამები:  Microsoft Office Word;  Excel; PowerPoint; Project.



საკონტაქტო ინფორმაცია

საკონკურსო კომისიის მისამართი: ქ. თბილისი, ლისის ქუჩა N1ა

საკონტაქტო ტელეფონები: (032) 2-41-96-92;

საკონტაქტო პირი: სალომე კირვალიძე


საუკეთესო კანდიდატი ასევე უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ მოთხოვნებს:



შსს სსიპ – საზოგადოებრივი უსაფრთხოების მართვის ცენტრი „112“ – ში დასაქმების შემთხვევაში გთავაზობთ:


დამატებითი ინფორმაცია ორგანიზაციის შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ ოფიციალურ ვებ-გვერდზე www.112.gov.ge


დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ წარმოადგინოთ თქვენი CV განათლების დამადასტურებელი დოკუმენტის ასლთან ერთად, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: hr@112.ge ან გამოგვიგზავნოთ www.hr.gov.ge-ის მეშვეობით ბმულზე