ორგანიზაციის შესახებ:
საზოგადოებრივი უსაფრთხოების მართვის ცენტრი „112“-ის ამოცანებია:
- გადაუდებელი დახმარების ოპერატიული და ეფექტიანი მართვის მიზნით საგანგებო სიტუაციებსა და საქართველოს კანონმდებლობით განსაზღვრულ სხვა შემთხვევებში ერთიანი სატელეფონო ნომრის − „112“-ის საშუალებით შეტყობინებების მიღება;
- უფლებამოსილ სუბიექტებთან ერთად საგანგებო სიტუაციებისა და გადაუდებელი დახმარების გაწევის აუცილებლობის სხვა შემთხვევების ოპერატიული და ეფექტიანი მართვა და ამ მიზნით აღნიშნულ სუბიექტებთან კოორდინირებული საქმიანობის უზრუნველყოფა;
- ვიდეოანალიტიკური პროგრამების გამოყენებით 24-საათიანი უწყვეტი ვიდეომეთვალყურეობის განხორციელება ქვეყნის მთელ ტერიტორიაზე დანაშაულის ჩადენის, დანაშაულის მცდელობის ფაქტისა და სამართალდარღვევის დაფიქსირებისა და შესაბამისი რეაგირების მიზნით;
- საქართველოს კანონმდებლობით გათვალისწინებულ შემთხვევაში და წესით ელექტრონული ზედამხედველობის უზრუნველყოფა;
- საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით კერძო დაცვითი საქმიანობის ლიცენზიის გაცემა და მისი კონტროლი.
განცხადების ბოლო ვადა: 09.09.2021
თანამდებობრივი სარგო: 2500 ლარი
ადგილების რაოდენობა: 1
ფუნქციები:
ა) პროექტების სრული ციკლის მართვა (დაგეგმვა, განხორციელება, ბიუჯეტირება, კორდინაცია, პროცესის მართვა და მონიტორინგი);
ბ) ადგილობრივ, საერთაშორისო და დონორ ორგანიზაციებთან პროექტებით დაინტერესებულ მხარეებთან თანამშრომლობა და კომუნიკაციის უზრუნველყოფა;
გ) საზოგადოებრივი უსაფრთხოების მართვის ცენტრი ,,112″-ში არსებული საჭიროებების იდენტიფიცირება, საერთაშორისო გამოცდილებების შესწავლა და ახალი პროექტების ინიცირება;
დ) ანგარიშების მომზადება და საპროექტო განაცხადების შედგენა;
ე) რელევანტური დოკუმენტაციის თარგმნა ქართულიდან ინგლისურ ენაზე და პირიქით;
მოთხოვნები:
მინიმალური განათლება: ბაკალავრი;
სამუშაო გამოცდილება: 5 წელი, პროექტების მართვის პოზიციაზე მუშაობის 2 წლიანი გამოცდილება.
ინგლისური ენის ცოდნა – C1 დონეზე.
კომპიუტერული პროგრამები: Microsoft Office Word; Excel; PowerPoint; Project.
საკონტაქტო ინფორმაცია
საკონკურსო კომისიის მისამართი: ქ. თბილისი, ლისის ქუჩა N1ა
საკონტაქტო ტელეფონები: (032) 2-41-96-92;
საკონტაქტო პირი: სალომე კირვალიძე
საუკეთესო კანდიდატი ასევე უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ მოთხოვნებს:
- პროექტების ინიცირების, წერის, დაგეგმვისა და მართვის კომპეტენცია;
- საქმიანი მიმოწერის წარმოება;
- ეფექტური კომუნიკაცია-პრეზენტაციის კარგი უნარები;
- მაღალი ანალიტიკური უნარები;
- პასუხისმგებლობის გრძნობა;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- ორგანიზებული და დეტალებზე ორიენტირებული;
შსს სსიპ – საზოგადოებრივი უსაფრთხოების მართვის ცენტრი „112“ – ში დასაქმების შემთხვევაში გთავაზობთ:
- პროფესიული ზრდისა და შეფასების სისტემის საფუძველზე კარიერული განვითარების საშუალებას;
- თანამედროვე და კომფორტულ სამუშაო გარემოს;
- შშმ პირებისთვის ადაპტირებულ სამუშაო გარემოს;
- ჯანმრთელობის დაზღვევას;
- კორპორატიული ტელეფონის ნომერს;
- ტრანსპორტით უზრუნველყოფას.
დამატებითი ინფორმაცია ორგანიზაციის შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ ოფიციალურ ვებ-გვერდზე www.112.gov.ge
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ წარმოადგინოთ თქვენი CV განათლების დამადასტურებელი დოკუმენტის ასლთან ერთად, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: hr@112.ge ან გამოგვიგზავნოთ www.hr.gov.ge-ის მეშვეობით ბმულზე