„112“ წარმოადგენს საქართველოს შინაგან საქმეთა სამინისტროს საჯარო სამართლის იურიდიულ პირს, რომელიც საქართველოს ნებისმიერი წერტილიდან, 24 საათის განმავლობაში, იღებს გადაუდებელი დახმარების საჭიროების შესახებ შეტყობინებებს და შემდგომი რეაგირებისთვის გადასცემს შესაბამის სამსახურებს (პოლიცია, სახანძრო/სამაშველო სამსახური და სასწრაფო სამედიცინო დახმარების ცენტრი). 112-ის მთავარი მიზანია დაიცვას როგორც ადამიანების სიცოცხლე, ისე კერძო და საზოგადოებრივი საკუთრება, როცა წამები გადამწყვეტია. 112-ის მისიაა შემცირდეს გადაუდებელი დახმარების მიღების დრო.

ფუნქცია-მოვალეობები:

ოპერატორის პოზიცია გულისხმობს „112“- ში შემოსული გადაუდებელი დახმარების საჭიროების შესახებ შეტყობინების მიღებას, დამუშავებასა და შესაბამისი სამსახურისთვის გადაცემას სპეციალური კომპიუტერული პროგრამის საშუალებით.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები

მინიმალური განათლება:

სრული საშუალო განათლება.

ენები:

ქართული – ძალიან კარგად.

სასურველია: ინგლისური, რუსული, თურქული, სომხური, აზერბაიჯანული.

ცოდნა / უნარები / პიროვნული თვისებები:

ცოდნა:


უნარები:

(მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.)

შერჩევის ეტაპები:

  1. განაცხადების გადარჩევა;
  2. ტესტირება;
  3. გასაუბრება;
  4. სპეციალური კურსი (ოპერატორის სამუშაო სპეციფიკისთვის აუცილებელი პროგრამული უზრუნველყოფის, ცოდნის და უნარების შემსწავლელი კურსი, რომელიც შედგება პროგრამული, თეორიული, პრაქტიკული და საგამოცდო კომპონენტებისგან).


*კანდიდატთა საყურადღებოდ დამატებითი ინფორმაცია:


ჩვენთან დასაქმების შემთხვევაში „112“ გთავაზობთ:


დაინტერესებული კანდიდატები უნდა დარეგისტრირდნენ საჯარო სამსახურის ბიუროს მიერ ადმინისტრირებულ ვებ-გვერდზე www.hr.gov.ge რეზიუმეების მიღება ხდება მხოლოდ www.hr.gov.ge – ის მეშვეობით ბმულზე

განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 19.03.2017