სამუშაო ადგილი: თბილისი/რუსთავი
ფუნქციები:
ოპერატორის პოზიცია გულისხმობს „112“- ში შემოსული გადაუდებელი დახმარების საჭიროების შესახებ შეტყობინების მიღებას, დამუშავებასა და
შესაბამისი სამსახურისთვის გადაცემას სპეციალური კომპიუტერული პროგრამის საშუალებით.
- სამსახურებრივი უფლებამოსილების ფარგლებში, საქართველოს ტერიტორიაზე მყოფი პირებისთვის, გადაუდებელი დახმარების გაწევის მიზნით,
- შემოსული შეტყობინებების ეფექტური მართვა;
- შემოსულ შეტყობინებებზე მყისიერი რეაგირება;
- შემოსული შეტყობინების შინაარსიდან გამომდინარე, შემთხვევის სპეციფიკის განსაზღვრა და დახმარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღება;
- ინფორმაციის კონფიდენციალურობის დაცვა;
- “112”-თან დაკავშირების სხვადასხვა არხით შეტყობინებების მიღება, შესაბამის კომპიუტერულ პროგრამაში დამუშავება და გადაცემა;
- ქცევის ინსტრუქციისა და პროცედურული სტანდარტების დაცვა;
- წინასწარ განსაზღვრული გრაფიკის შესაბამისად ცვლაში მუშაობა;
- სამსახურებრივი უფლებამოსილების ფარგლებში, საჭიროების შემთხვევაში სხვა დავალებების შესრულება.
უნარები:
- გამართული მეტყველება;
- სწრაფი ბეჭდვა;
- ეფექტური კომუნიკაცია;
- გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღება;
- სწრაფი რეაგირება;
- სტრესულ სიტუაციასა და დატვირთულ რეჟიმში მუშაობა;
- ლოგიკური აზროვნება;
- გუნდური მუშაობა.
პიროვნული თვისებები:
- გადაუდებელ სიტუაციაში მყოფი ადამიანის დახმარებისთვის მზაობა;
- მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
- პუნქტუალურობა;
- ორგანიზებულობა.
სასურველია: ინგლისური, რუსული, თურქული, სომხური ან აზერბაიჯანული ენების ცოდნა (კანდიდატის მხრიდან უცხო ენის ცოდნის
დაფიქსირების შემთხვევაში, გასაუბრების ეტაპზე მოხდება ენის ცოდნის გადამოწმება).
*კანდიდატთა საყურადღებოდ!
ოპერატორთა შერჩევა ხორციელდება სარეზერვო ბაზისთვის. დოკუმენტაციის არასრულყოფილად წარმოდგენის შემთხვევაში კანდიდატი
მოიხსნება შერჩევიდან.
კანდიდატმა შესაბამის გრაფაში სავალდებულოა ატვირთოს:
– სამოტივაციო წერილი ქართულ ენაზე (არაუმეტეს 200 სიტყვისა), სადაც უნდა უპასუხოს 2 შეკითხვას:
1. აღწერეთ, რატომ გსურთ ამ პოზიციაზე მუშაობა
2. აღწერეთ, თქვენი პიროვნული თვისებები და/ან პროფესიული უნარ-ჩვევები, რომლებიც თქვენი აზრით, დაგეხმარებათ “112”-ის
ოპერატორად მუშაობაში
– განათლების დამადასტურებელი დოკუმენტის ასლი;
– უცხო ენის ცოდნის დამადასტურებელი დოკუმენტი (ასეთის არსებობის შემთხვევაში).
შერჩევის ეტაპები:
1. განაცხადების გადარჩევა;
2. ტესტირება;
3. გასაუბრება;
4. სპეციალური კურსი (ოპერატორის სამუშაო სპეციფიკისთვის აუცილებელი პროგრამული უზრუნველყოფის, ცოდნის და უნარების შემსწავლელი
კურსი, რომელიც შედგება პროგრამული, თეორიული, პრაქტიკული და საგამოცდო კომპონენტებისგან).
საკონტაქტო ინფორმაცია
0322-41-96-97; 0322-41-86-24
მარიამ ნოზაძე; მარიამ გახოკიძე
კანდიდატებს ყოველი ეტაპის დასრულების შემდეგ შედეგების შესახებ ეცნობებათ მხოლოდ ელექტრონული ფოსტის მეშვეობით.
დაინტერესებული კანდიდატები უნდა დარეგისტრირდნენ საჯარო სამსახურის ბიუროს მიერ ადმინისტრირებულ ვებგვერდზე www.hr.gov.ge
რეზიუმეების მიღება ხდება მხოლოდ www.hr.gov.ge-ის მეშვეობით ბმულზე