“112” წარმოადგენს საქართველოს შინაგან საქმეთა სამინისტროს საჯარო სამართლის იურიდიულ პირს, რომელიც საქართველოს ნებისმიერი წერტილიდან, 24 საათის განმავლობაში, იღებს გადაუდებელი დახმარების საჭიროების შესახებ შეტყობინებებს და შემდგომი რეაგირებისთვის გადასცემს შესაბამის სამსახურებს (პოლიცია, სახანძრო/სამაშველო სამსახური, სასწრაფო სამედიცინო დახმარების ცენტრი). “112”-ის მთავარი მიზანია დაიცვას, როგორც ადამიანების სიცოცხლე, ისე კერძო და საზოგადოებრივი საკუთრება, “112”-ის მისიაა შემცირდეს გადაუდებელი დახმარების მიღების დრო.
სამუშაო პირობები:
- დისლოკაციის ადგილი: ქ.თბილისი
- გრაფიკი: ცვლაში მუშაობა
- თანამდებობრივი სარგო: გამომუშავების მიხედვით
ფუნქცია-მოვალეობები:
- გამოძახებაზე დროულად გასვლა;
- ამწე ევაკუატორის (ობობა) საშუალებით ავტომანქანის საჯარიმო სადგომზე უსაფრთხოდ გადაყვანა;
- გამოძახებაზე საქმის შედგენა და დასრულება;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- საშუალო განათლება;
- ამწე ევაკუატორის (ობობა) მძღოლად მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება;
- მართვის მოწმობა, მინიმუმ “B” და “C” კატეგორია (აუცილებელია რეზიუმესთან ერთად გამოაგზავნოთ მართვის მოწმობის ასლი)
უნარები:
- დისციპლინირებულობა;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- სწრაფი რეაგირება;
- ორგანიზებულობა;
- მოწესრიგებულობა;
შერჩევის ეტაპები:
I ეტაპი – რეზიუმეების მიღება/შერჩევა;
II ეტაპი – ინდივიდუალური გასაუბრება;
ჩვენთან დასაქმების შემთხვევაში “112” გთავაზობთ:
- ჯანმრთელობის დაზღვევას;
- კორპორატიული ტელეფონის ნომერს;
გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე გამოგვიგზავნოთ მისამართზე – hr@112.ge
განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა – 10/04/2019