„112“ წარმოადგენს საქართველოს შინაგან საქმეთა სამინისტროს საჯარო სამართლის იურიდიულ პირს, რომელიც საქართველოს ნებისმიერი წერტილიდან, 24 საათის განმავლობაში, იღებს გადაუდებელი დახმარების საჭიროების შესახებ შეტყობინებებს და შემდგომი რეაგირებისთვის გადასცემს შესაბამის სამსახურებს (პოლიცია, სახანძრო/სამაშველო სამსახური და სასწრაფო სამედიცინო დახმარების ცენტრი). 112-ის მთავარი მიზანია დაიცვას როგორც ადამიანების სიცოცხლე, ისე კერძო და საზოგადოებრივი საკუთრება, როცა წამები გადამწყვეტია. 112-ის მისიაა შემცირდეს გადაუდებელი დახმარების მიღების დრო.
სამუშაო ადგილი: თბილისი
თანამდებობრივი სარგო: 2000 ლარი
ადგილების რაოდენობა: 1 შტატგარეშე
ფუნქცია-მოვალეობები:
- ორგანიზაციის ბიზნეს პროცესების ანალიზი, მონაცემთა სტატისტიკური დამუშავება და ანგარიშგება;
- „112”-ის სამუშაო პროგრამის, საინფორმაციო პორტალის, ტექნიკური და პროცედურული ნაწილის ანალიზი;
- „112“ -ში შემოსული შეტყობინებების ანალიზი და სტატისტიკური დამუშავება;
- განხორციელებული კვლევისა და ანალიზის საფუძველზე სამუშაო ცვლების გადანაწილების, დატვირთვის შესაბამისად განრიგის შედგენისა და სამუშაო პროცესის ეფექტიანად წარმართვისათვის რეკომენდაციების
- წარდგენა.
ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
განათლება: უმაღლესი განათლება, სასურველია სოციოლოგიის/ანალიტიკის/სტატისტიკის მიმართულებით
სამუშაო გამოცდილება: მსგავს პოზიციაზე მუშაობის არანაკლებ 2 წლიანი გამოცდილება
უცხო ენა: ინგლისური – არანაკლებ B2
კომპუტერული პროგრამები: აუცილებელია MS Office, My SQL/SQL და სტატისტიკურ პროგრამებთან მუშაობის გამოცდილება SPSS, Stata ან R
უნარები:
- ორგანიზების კარგი უნარი;
- საქმიანი დოკუმენტაციის წარმოების უნარი;
- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
- მაღალი ანალიტიკური უნარები (პრობლემის გადაჭრა, კრიტიკული აზროვნება).
პიროვნული თვისებები:
- ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
- ლოგიკური აზროვნების უნარი;
- პასუხისმგებლობის გრძნობა;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- ორგანიზებულობა.
მისამართი: ქ. თბილისი, ლისის ქუჩა N1ა
განცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2019 წლის 07 აგვისტო.
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნოთ ელფოსტაზე: hr@112.ge