„112“ წარმოადგენს საქართველოს შინაგან საქმეთა სამინისტროს საჯარო სამართლის იურიდიულ პირს, რომელიც საქართველოს ნებისმიერი წერტილიდან, 24 საათის განმავლობაში, იღებს გადაუდებელი დახმარების საჭიროების შესახებ შეტყობინებებს და შემდგომი რეაგირებისთვის გადასცემს შესაბამის სამსახურებს (პოლიცია, სახანძრო/სამაშველო სამსახური და სასწრაფო სამედიცინო დახმარების ცენტრი). 112-ის მთავარი მიზანია დაიცვას როგორც ადამიანების სიცოცხლე, ისე კერძო და საზოგადოებრივი საკუთრება, როცა წამები გადამწყვეტია. 112-ის მისიაა შემცირდეს გადაუდებელი დახმარების მიღების დრო.

სამუშაო ადგილი: თბილისი

თანამდებობრივი სარგო: 2000 ლარი

ადგილების რაოდენობა: 1 შტატგარეშე

ფუნქცია-მოვალეობები:


ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

განათლება: უმაღლესი განათლება, სასურველია სოციოლოგიის/ანალიტიკის/სტატისტიკის მიმართულებით

სამუშაო გამოცდილება: მსგავს პოზიციაზე მუშაობის არანაკლებ 2 წლიანი გამოცდილება

უცხო ენა: ინგლისური – არანაკლებ B2

კომპუტერული პროგრამები: აუცილებელია MS Office, My SQL/SQL და სტატისტიკურ პროგრამებთან მუშაობის გამოცდილება SPSS, Stata ან R

უნარები:


პიროვნული თვისებები:


მისამართი: ქ. თბილისი, ლისის ქუჩა N1ა

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2019 წლის 07 აგვისტო.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნოთ ელფოსტაზე: hr@112.ge